Recent twitter entries...

welcome to "Pictures Of My Desire"

"tiada jalan singkat untuk senang, kebanyakkan yg berjaya mengambil masa bertahun berusaha untuk jadi senang,bukan senang nak senang,bukan susah nak susah’.kata-kata ini saya lekatkan di dalam hidup saya,setiap kali bercermin pasti saya membacanya..saya jadikan sebagai satu cabaran untuk saya terus berusaha..saya jadikan sebagai satu cabaran untuk saya untuk terus berusaha dgn lebih kuat.matlamat saya untuk mengumpul berjuta gambar dalam kehidupan saya..saya juga masih patut mencari sesuatu untuk memotivasikan diri saya...tetapkan matlamat untuk setiap benda yg anda lakukan dapat memuaskan hati orang lain…percayalah dalam "muhdpictures" anda mampu melihat ketelusan hati…hari ni,hari permulaan bagi saya dalam memjuangkan cita-cita saya….jgn sia-siakan setiap saat yang ada kecuali yg patut kita pikirkan agar kepuasan sentiasa ada …"